Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Friday, December 15, 2006

Välkomnande Spädbarn

Välkomnande till min ny blog. Jag lik Svensk. Jag lik Svensk folk. JAG vilja till har din Svensk spädbarn. När JAG ritt inne om bussen , JAG tänka till mig själv , varför gör Svensk folk lukt så god? Jag inte veta. Utom du er välkommen , all Svensk folk. välkomnande

2 Comments:

At 15 December, 2006 09:34, Blogger Alex Resare said...

Jag måste haka på trenden och säga som det är, Petersön, du är ett hett spädbarn!

 
At 15 December, 2006 09:43, Blogger Peterson Toscano said...

Tack själv spädbarn möta glädje besätta.

 

Post a Comment

<< Home