Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Friday, December 15, 2006

JAG er Petersön

Jag har blitt till Sverige. JAG besöka Malmö och Lund. JAG fälla till jord i kärlek med Tartex och vändningen Torson. ( vändningen Torson är kärleken Spädbarn så pass kom från jag och Tartex ).

När JAG promenerat på det gata av Malmö passerat jätten penis och främmande statylik , JAG filta normal. Sverige är en kassaskåp ställe för glad folk. Brunn om inte du se en grupp av hud huvuden eller religiös tokig folk eller berusad fotboll solfjäder.

JAG åt min väg igenom Malmö. JAG drack kaffe med en Skaka i Lund. JAG åt sorbet med Svensk skådespelarna vid vändningen Torson. JAG er en rik spädbarn. JAG er Petersön JAG er Son av Petrus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home