Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Thursday, December 27, 2007

Anfallit by behandla som ett barn Ebeth

Den sist natten Ebeth som erbjuds för att ge mig en massage. Hon gned min baksida och tryckte på in i det olikt pressar pekar. Hon är skillful ditåt. Plötsligt klädde med filt mitt huvud lätt, och jag klädde med filt en vinka av svindelen. Jag måste att ligga besegrar. Hon hjälpte mig utstyrseln, och plötsligt passerade jag ut på däcka. Alex valde upp mig och satte mig till sängen var pankt I in i en svett och en fitful sömn. All min energi lämnade mig.

Det är hur svenskarna välkomnade mig. De slår upp mig och knackade mig ut. Egentligen del för känselförnimmelse I av samhälle nu.

2 Comments:

At 27 December, 2007 23:28, Anonymous Anonymous said...

typiskt svenskar, så brutala och hårda!
Kram!
/ebeth

 
At 27 December, 2007 23:53, Blogger Peterson Toscano said...

Ebeth har du ett underbart handlag--våldsamt men underbart.

 

Post a Comment

<< Home