Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Wednesday, May 30, 2007

Kyss , kyss , kyss spädbarn.

Lund Spädbarn.
Stockholm Spädbarn.
Umeå Spädbarn.
JAG njuta av besöka du , ätande med du , talande med du , skratt och vandrande.

JAG lärt så pass Sverige är inte alltid en kassaskåp ställe för homosexuell. JAG lärt så pass du har verk till gör lik vi all gör till göra det värld en bättre ställe.

Vi nöd älska Spädbarn. Vi nöd förståndet. Vi nöd mer än rättvis balja av Tartex till smörja vår samfund.

Kyss , kyss , kyss Spädbarn.
Du ge mig glädje.

2 Comments:

At 30 May, 2007 10:00, Blogger Alex Resare said...

Du ger mig en hel hoper glädje själv tack.

Ska vi smörja in varandra i tartex i vårt samfund eller hur har du tänkt dig med tartexen?

 
At 31 May, 2007 12:58, Blogger Annis said...

safe .. kassaskåp. man måste älska dig, du amerikanska spädbarn

 

Post a Comment

<< Home