Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Friday, December 22, 2006

Deflationen Älska Spädbarn

Den hår år JAG fälla till jord i kärlek. Min släktskapen er blitt stark utom i det siste vi har har filta något spänna. Min älskaren har inte skaffande lik i begynnelsen. Vår älska känner deflationen och nödvändigtvis till vara åter fylla. Till del min längtande , Jag har producerat den här musik video.

5 Comments:

At 22 December, 2006 08:20, Anonymous Anonymous said...

Hade hoppats på en svensk version av sången här men jag får väl översätta den :)

 
At 22 December, 2006 16:09, Anonymous Anonymous said...

Vilken blev din favorit?
Oliv?
Vitlök?
Naturell?

 
At 03 March, 2007 01:33, Blogger tomoe said...

This comment has been removed by the author.

 
At 23 March, 2007 15:41, Blogger Kentie said...

WHere do you buy Tartex? Is that like marmite or vegemite? I love marmite.

Kentie

 
At 23 March, 2007 17:44, Blogger Peterson Toscano said...

Kentie, darling,
First you need to have me on your show, or at least one of my multiple personalities.
Second, no it is nothing like Marmite or Vegemite. I like them both, but they are quite different.
It is more like liver pate without the liver.
I buy it in Sweden or Scotland and have once seen it in Spain. Surely that have it here in the US as well. E-mail me your address and I will send you a tube after I return my my upcoming tour of Sweden.

Third, You must have me on your show.

 

Post a Comment

<< Home