Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Friday, December 15, 2006

Kaffet av Sverige

En av min favorite sakerna omkring Sverige är kaffet. Spädbarn , kaffet smaken så god! Jag lik till dricka grön te , utom i Sverige JAG tog till kaffe lik en anka älskar till simma vatten. JAG jämn grunda soya mjölk till lägga till min kaffe , utom då JAG också lik den svart , mörk och smutsig.

Nu JAG er i Skottland och rättvis har en underbar kopp av kaffe , utom spädbarn , ingenting lik kaffet i Sverige.

Varför gör de här Svensk folk lik kaffe så mycket? Den nu ersätter deras blod och springa igenom deras ven. Kanske de var alltför lugna som folk och behövde något till vakna dem upp. Strindberg lägga dem till sova. Kaffe rörande dem till handling.

9 Comments:

At 15 December, 2006 06:48, Anonymous Anonymous said...

August Strindberg slog oss knappast till ro.
Han var det sjujävlar liv och bitterhet i. Snarare är det den snälla finlands-svenska Tove Jansson med sin Mumintroll som fick oss att sova

 
At 15 December, 2006 07:01, Blogger Peterson Toscano said...

August Strindberg gjord du ledsen spädbarn och Tove Jansson lägga du till sova. Då du importerat kaffe och gav födelse till Lotta Engberg.

 
At 15 December, 2006 07:05, Anonymous Anonymous said...

jag ÄLSKAR din svenska Petersön ..
du är underbar. en liten hjälp. to = att, inte till ;)

 
At 15 December, 2006 07:17, Blogger Peterson Toscano said...

Tack själv Anna. JAG närma sig Svensk liksom om JAG var en spädbarn diktare.

 
At 15 December, 2006 07:29, Anonymous Anonymous said...

Ja men du är ju duktig med ord :)

 
At 15 December, 2006 09:58, Anonymous Anonymous said...

Yey, jag ska läsa den här bloggen, spädbarn! ;D

 
At 18 December, 2006 10:13, Blogger Alex Resare said...

Får man fråga varför du envisas med att skriva versalt jag?

 
At 18 December, 2006 10:30, Blogger Alex Resare said...

Får man fråga varför du envisas med att skriva versalt jag?

 
At 19 December, 2006 09:31, Blogger Peterson Toscano said...

Spädbarn Alex, Jag lik till skriva inne bläck den stor breven. JAG känna stark.

linderholm, välkomnande till blog. Jag lik din blog. Den er het spädbarn.

 

Post a Comment

<< Home