Svensk Spädbarn

Tanken , idéerna och kontemplationen av en besätta från Förenta Staternas vem en gång besöka Sverige och ble infektera vid henne. JAG också hoppas på att åkalla igen orden " spädbarn "

Tuesday, May 08, 2007

Hej Spädbarn

Jag har god nyheter. JAG kommer rygg till landa av Tartex och göra sval folk och moden vid Marwin. JAG ankomma till Lund på Måndagen och vilja föreställa två visar så pass vecka. Du kanna se utföranden schema här. Då bort till Stockholm till se Alex Spädbarn. Vi då resa Norr. JAG hoppas Jag har en spädbarn till hålla jag värma. Vilja Jag ser du spädbarn?

Framför JAG kanna komma till jorden av Tartex , Jag nöd till första gå till England för den Engelsk spädbarn.

2 Comments:

At 19 July, 2009 08:05, Anonymous Anonymous said...

This is really funny. You know "hej spädbarn" is like "hi new born baby". It's better to write "hej baby" in Swdish too. Just telling you this, because I'm so nice hehe :)

 
At 19 July, 2009 10:52, Anonymous Anonymous said...

Hahaha, I think Peterson know exactly what he is doing with his Swedish here. It's when he tries to speak it that he says the really crazy stuff.

 

Post a Comment

<< Home